tiistai 15. joulukuuta 2009

Uusi lelu

Minun uusi leluni saapui vihdoinkin tänne sunnuntai-iltana. Piti ihan uhrautua ja kävellen hakea samantien postista, kun Postin sivut osoittivat sen saapuneen paikalle. Se on tämä!
Ja se on ihana <3 Tilasin sen itselle joululahjaksi (ja on se varmasti vähän synttärilahjakin..) Olisin halunnut digijärkkärin, mutta ei mulla ollut rahaa. Olen haaveillut uudesta kamerasta vuosia. Päätin, että nyt todellakin on aika. Ja onneksi oli, koska meidän 7 vuotta vanha ixuksemme päätti irtisanoa yhteistyösopimuksen. Kenties se loukkaantui? Se olis ollut lapselle hyvä kamera..

Mutta joo, olen todellakin leikkinyt ahkerasti uudella kameralla.
Eilen keskustelin jossain sukan kantapäästä ja kantalapusta ja silmukoiden poimimisesta. Piti ihan kuvata uudella kameralla, kuinka nätti minun mielestäni tulee, kun neuloo joka krs 2-3 silmukkaa molemmista reunoista oikein.
Puikoilla on sukat Lidlin langasta. Sukan koko on 46.
Tai siis, niitähän on kaksi samalla puikolla.
Ja alla kaikkea roinaa. Ihan eka kuva, jonka kameralla otin!
Hei, se on jopa edistynyt pari kierrosta ekasta kuvasta (eli just tosta yläpuolella olevasta). Piti taas aamu aloittaa kameraleikillä...

ja jotta kuvia ei puuttuisi tästä postauksesta, niin vielä kerta kiellon päälle, ja vaikka kaksikin:

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sekä paketissa, että jälkitoimituksessa tavarat on pakattu lahjapaperiin, joten päällimmäiset voit huoleti avata.

T. Vaihtoparisi

JaaPa kirjoitti...

Kiitos infosta!