lauantai 2. tammikuuta 2010

Uutta vuotta

Vuosi on vaihtunut, ensimmäinen työpäivä ohi, toinen tänään edessä. Olen minä ehtinyt kutoakin. Aloitin 30.12.2009 sukat vaihdosta saamallani ohjeella Crooked Cable Socks. Lankana on joku vuosia sitten Saksasta ostettu (Kaufland, ihan sellainen perusmarketti) sukkalanka, jonka vyötteet on kadonneet jo aikoja sitten. 210m/50g oli lanka, puikot on 2,5mm addit.

Lisäksi seuraa on pitänyt Taru Sormusten Herrasta -äänikirja. Koskaan en kirjaa ole lukenut, niin nyt kuuntelen. Kaapin kätköistä löytyi vanha cd-soittimeni, joten voin sohvan nurkassa istuskella kutomassa ja kuuntelemassa. Levyistä olen kuunnellut nyt viisi. Suurinpiirtein puoli mallikertaa (12krs) saa tehtyä yhden levyn aikana. Olen melkein oppinut kuvion ulkoa, mutta tarkastelen sitä silti joka kierroksen alussa, että alanhan tehdä oikein. Ja kyllä, minulla on toisetkin 10 levyä tuolla lainassa. En vain tiedä, mistä sitä aikaa löytäisi istua kuuntelemassa ja kutomassa..
Koulu alkaa taas kohta puolin ja töitäkin riittää ainakin tammikuussa ihan mukavasti... No, hiljaa hyvä tulee, taitaa olla yksi sanonta.

Mutta iloista ja rauhallista ja onnellista alkanutta vuotta 2010!!

Ei kommentteja: